svaaaar :

kommentaren: Niclas "äckelbarnet" om jag ler för er haters.:
lilla du om någon inte kan säga ett ord irl är de fan du du går runt och säger att jag sagt att du va på g med han andra när den ända jag sagt att du sa det till var han det handla om eftersom du skrev t lucas "tofflan,pajasen,fiaskot" att du var det :)
haha lillalilla gumman du borde tagga ner nu och kunna diskutera detta med mig ist för att skriva ut de på din så kallade blogg :):):):)

puss på högra skinkan :)



svar: jaduuu niclas :) jag går inte runt och säger det t någon :)
hahahahaha kryyyddd ! jo visst det är bara det du har sagt niclas vi säger så :)
har dock aldirg hört dej skrika "toffel " efter mej, det du kallar mej är pajas, klame osv osv ;)
jag är inte döv men det är bara skratt irriterande nu ska du veta haha,
diskutera ? :) du det går inte och diskutera med dej när du står och skriker och man inte få säga ett ord själv :) kanske du aldrig har tänkt på men så är det ;) senså är det ingen mening och prata med någon utav er för alla är ju förfan lika omogna :) hur moget är det från en skala 1-10 attt håller på så som ni gör ? :) ne exakt håll käften då.


pussspussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0